Omlazovací kúrou v podobě nového fasádního pláště a modernizace interiérů prošel v uplynulých měsících showroom největšího prodejce značky Volkswagen na severní Moravě - společnosti Auto Heller Ostrava.
Nová korporátní identita autosalonů VW klade důraz na transparentní prosklené plochy v pravoúhlém kontrastu s velkoplošnými fasádními obklady. Patrné jsou prvky funkcionalismu, sklo a ušlechtilý kov mají výrazné zastoupení také v interiérech. Obojí byla výzva přesně pro nás!
V rámci komplexní dodávky a montáže jsme instalovali prosklenou hliníkovou fasádu systému Wicona WICTEC 50 o celkové ploše 400 m2, jejíž součástí je vstupní portál s automatickými dveřmi a dvoje boční dveře pro vjezd a výjezd vozů ze showroomu.
Pro kontrastní obklady atiky, rohů fasády, dolního soklu a vstupních portálů včetně vjezdů do servisu jsme použili hliníkové bond desky (celkem 350 m2) - opět zvolené v souladu s firemním design manuálem společnosti Volkswagen. Vjezdy do oddělení výdeje nových vozů jsme osadili skládacími a posuvnými dveřmi Wicona WICSLIDE a WICSTYLE.
Efektní noční pohled na autosalon dotváří osvětlovací pás s LED diodami po celém obvodu čelní fasády a vstupního portálu.
V interiéru jsou nepřehlédnutelné celoskleněné příčky a dveře o celkovém výměru 100 m2 osazené kováním DORMA z řad Universal, Studio a Junior Office Classic. Pro posuvné dveře bylo použito kování DORMA Muto, hliníkové zárubně dodala firma GEZE.
Nepřehlédnutelnou dominantou showroomu je renovované schodiště s pochozími skleněnými stupni z kaleného lepeného skla. Ocelové zábradlí na schodišti a na galerii bylo doplněno nerezovými madly.